Subject: Teavitus
From: TarJo Invest OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 30 Aug 2024 13:27:41 +0300

Lugupeetud kinnistuomanik Transpordiamet

Teie kinnistul 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L18 (72704:001:0259), 1110 Ääsmäe 
ühendustee (72704:001:0161), 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L19 (72704:001:0158) 
on kätte jõudnud Elektrilevi OÜ liinikoridoride hooldustööde aeg. 
Elektrivõrgu ümbrust on vaja hooldada, et tagada elektrivõrgu, maaomanike 
vara, keskkonna ja inimeste ohutus ning ennetada katkestusi elektrivõrgus, 
mille võivad põhjustada näiteks puude langemine või okste kasvamine 
liinidesse.

Anname teada, et tuleme vajalikke töid tegema vahemikus 16.09.2024 kuni 
16.11.2024.

Hooldustöid teeme elektrivõrgu kaitsevööndi ulatuses. Vajadusel langetame ka 
kaitsevööndist väljajäävad, kuid elektrivõrgule ohtlikke (näiteks 
kalduolevaid, mädanenud, kuivanud) puid.

Tööde käigus tekkivad raiejäätmed koondame vaaludesse ning maha võetud puud 
lõikame 3 m pikkusteks ja koondame eraldi kuhjadesse elektriliini alla.

Küsimuste korral palume ühendust võtta töödejuhatajaga Boris Lehtjärv 
telefonil 56677544 või e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kaitsevööndi ulatus Teie kinnistul asuva alajaama ümber ja/või kinnistut 
läbivast elektriliinist mõlemale poole on:
☐      alajaam, 2 meetrit;

☐      kuni 1 kV pingega elektriliin, 2 meetrit;

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 3 meetrit;

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 10 meetrit;

☐      35 kuni 110 kV pingega elektriliin, 25 meetrit.

Meeldivat koostööd soovides

Tarvo Jõgi

TarJo Invest OÜ juhatuse liige

Elektrilevi OÜ volitatud esindaja

TarJo Invest OÜ, Kirsivälja Invest OÜ on võrguteenuse osutamisel Elektrilevi 
OÜ volitatud koostööpartneriks. Koostööpartnerite kohta leiab täiendavat 
infot Elektrilevi OÜ kodulehelt www.elektrilevi.ee 
<http://www.elektrilevi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.